2007/06/08

Cool Shades


Tänä kesänä aurinkolasi muoti on hyvin kirjava ja jokaiselle löytyy varmasti oma suosikki tyyli. Erityisen in ovat nyt Ray Banin Wayfarer-lasit (kannattaa kysellä löytyykö esim. vanhemmilta!!). Paljon näkee myös värillisiä muovi kehyksisiä laseja sekä pilotti-mallisia arskoja. Aurinkolasit, mallista tai merkistä riippumatta pysyvät kuitenkin suurina, joka ainakin minulle sopii enemmän kuin hyvin.
Minun pitäisi myös ostaa uudet aurinkolasit. En vain osaa päättää minkälaiset. Ja valintaa vaikeuttaa se, että kaupat ovat pullollaan kivoja aurinkolaseja. Millaset lasit sinulla on? Oletko ostamassa/ostanut lähiaikoina uudet?

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kivat nuo sydänlasit. Minulla ei kyllä olisi pokkaa kulkea ne päässä. Mutta omistan kyllä Wayfarerit ;)

Anonyymi kirjoitti...

isäni oli säästänyt 80-luvulla ostamansa ray banin wayfarerit ja antoi ne nyt sitten minulle =D tosi kivan näköiset, tuntuu vaan etten osaa käyttää niitä eivätkä ne minulle sovi. mutta sen verran ihanat ovat, että pakkohan niitä on edes kerran pitää!

c kirjoitti...

mä perin myös äidin vanhat wayfarerit ! tykkään tosi paljon. Laita säkin vaan päähän , hyvältä ne näyttää :)