2007/06/05

Give me that tan


Koko päivä on mennyt bikineissä auringossa maaten ja liikkuen. Väriäkin olen saanut ihan kivasti. Ainoa ongelmani on, että olen ylivarovainen auringon kanssa ja lisäilen koko ajan rasvaa. En missään nimessä halua palaa. Kysynkin otatko itse aurinkoa? Palatko helposti? Kevyt päivetys on aina kaunis, mutta moni osaa vetää rusketuksen kanssa överiksikin Donatellan tyyliin... Liika on aina liikaa, myös auringon oton kanssa. Silti nautitaan nyt kun kerrankin paistaa kunnolla !

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Noo, otin ensimmäistä kertaa aurinkoa maanantaina, ja olin vielä niin typerä luullessani, että ilman aurinkorasvaa saa todella ihanan rusketuksen. Makasin 3-4 tuntia auringossa ja ainut minkä siitä sain on kauhea, punainen ja kipeä iho. Tälläkin hetkellä kärsin palaneesta ihosta. Olen yrittänyt ahkerasti rasvata sitä rasvalla, mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen punainen kuin tomaatti vieläkin.

Kyllä kannattaa mieluummin käyttää aurinkorasvaa kunnolla kuin ei ollenkaan!

c kirjoitti...

auts, just tota pelkään ! ehkä vaan jatkan aurinkorasvalla läträilyä ja rusketun heikosti :)

äppelblom kirjoitti...

Minä rasvaan itseni useimmiten kerran kunnolla ja sitten lisään tarpeen tullen.