2007/06/25

Haaste Vendetalta!


Eli pelin säännöt: Jokainen aloittaa kertomalla 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään. Ihmiset jotka pääsevät tähän peliin mukaan kirjoittavat nämä 7 asiaa itsestään sekä pelin säännöt omaan blogiinsa. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta ihmistä tähän peliin ja ilmoittaa näiden ihmisten nimet omassa blogissaan. Heidän tulee myös jättää komentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja että he löytävät ohjeet omasta blogistasi


1. Rakastan lehtiä, muotilehdet kuten Vogue ja Elle ovat suosikkejani, suomalaisista paras on Trendi. Suurin ongelmani lehtien kanssa on se, etten voi heittää niitä pois. Huoneestani löytyy vanhoja lehtiä monen vuoden takaa joita en lue, mutta joita en voi heittää poiskaan. Olen myös ärsyttävän tarkka lehdistäni, muistutan aina muita lukijoita etteivät he rypistäisi, repisi tai kastelisi aarteitani. Ärsyttävää? Kyllä!


2. Juon liikaa vettä, ja nyt siis tarkoitan ihan liikaa. Kuljen kokoajan vesipullo laukussa ja täyttelen sitä jatkuvasti. Juon vettä vaikken olisikaan kovin janoinen, siitä on tullut tapa jota en voi lopettaa.


3. Pelkään kaloja. Järvessä uiminen on yhtä tuskaa koska pelkään hauen tai muun suuren kalan nappaavan jalastani. Kerran olen kaatunut vesisuksilla keskelle järven selkää niin että sukset ovat lähteneet jaloista, ainoa asia jota olin vedessä kelluessani huutanut oli "apua, kalat syö mun varpaat!"

.

4. Vaikka pelkään kaloja, en kuitenkaan syö muuta lihaa kuin kalaa. Olen siis pesco-vegetaristi (kuulostipa viralliselta). Naudan, sian tai kanan lihaa en ole syönyt pariin vuoteen.
.

5. Pidän paljon matkailusta. Mielestäni hienointa on lähteä jonnekin kauas katsomaan kokonaan toisenlaista kulttuuria ja toisenlaisia maisemia, enkä siksi himoitse päästä joka talvi viikoksi ns. turistirysiin makaamaan uima-altaalle. Toivottavasti minulla olisi joskus varaa matkustella paljon ja nähdä monia eri kohteita.






6. Suuri haaveeni on muuttaa New Yorkiin. En tiedä miksi kaupunki kiehtoo niin paljon, luultavasti sen asema yhtenä maailman suurimpana muotikeskuksena viehättää.


7. Rakastan siro kasvoisia ja lyhyt hiuksisia näyttelijöitä kuten Audrey Hepburn ja Winona Ryder. Itse en uskalla leikata lyhyitä hiuksia, mutta elokuvia katsellessa voin ihailla ja haaveilla semmoisista!


Haastan: Apua! Kuka ei ole vielä saanut haastetta ja haluaa semmoisen? Täältä tulee! Vastatkaa kaikki jotka haluatte! :)

6 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Hahaa, minä olen samanlainen pirttihirmu muotilehtieni suhteen. Ärsyttää suunnattomasti jos joku huolimattomuuksissaan rypistelee lehtieni sivuja tai murustelee niiden väliin leipää. ARGH. En myöskään malta vanhoja lehtiä pois.

Lyhyttukkaiset ja sirokasvoiset naiset ovat minunkin mieleeni. Minun kasvojeni mallilla sellaisia hiuksia ei voisi koskaan leikata, mutta kadehtien ja ihaillen katselen kaikkia, joille kyseinen hiusmalli sopii.

Anonyymi kirjoitti...

Hui, älä vaan juo liikaa vettä! Se rasittaa munuaisia ja voi saada elimistön suolatasapainon muuttumaan. Siitä taas seuraa vesimyrkytys ja sairaalareissu (vähän kuin alkoholimyrkytys mutta nolompi :P).

Milja kirjoitti...

Minäkin säästän lehtiä ikuisuuksia! Minulla on vieläkin ensimmäiset itseostamani nuostenlehdet viidenneltä luokalta! Minulla taas on se ero, että säilyttämiäni muotilehtiä koluan uudestaan ja uudestaan. On ihana palata vaikka Syyskuun 2004 Ellen parissa sesonkiin takaisin :)

Kakkosenkin kanssa olen ihan päinvastainen. Minä en juo juuri koskaan vettä. Olen helposti parikin päivää juomatta yhtän mitään, ja ainoastaan juon useimmiten aterioiden yhteydessä. En oikein tiedä, miksi en tunne kunnolla janontunnetta. Ainoastaan syödessäni jotain erittäin suolaista saataan tulla janoiseksi, mutta muuten erittäin harvoin.

c kirjoitti...

salsa: apua, pitää yrittää vähän hillitä veden litkimistä! :)

Anonyymi kirjoitti...

audrey hepburn, winona ryder ja natalie portman on ihania! ja listaan voisin lisätä vielä ranskalaiskaunotar audrey tautoun :).

Anonyymi kirjoitti...

pesco-vegaaneja ei ole olemassakaan. vegaanit eivät käytä MITÄÄN eläinkunnan tuotteita. pesco-vegetaristi olisi oikeampi ilmaus, tosin oudolta sekin kuulostaa.