2007/11/13

Haaste: Top 4


Sain haasteen Lilyltä. Omat top 4 ovat seuraavanlaiset:

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. Työnimike oli "keräilijä", nimi on melko harhaan johtava, sillä lajittelin papereita ja postitin niitä.
2. Messuilla tuotekassien jakaja.
3. Lastenvahti
4. Apua, olen varmasti jotain tehnyt, sillä rahaa olen kuitenkin ansainnut?

Neljä paikkaa, joissa olen elämäni aikana asunut:

1. Haaga, Hki
2. Lauttasaari, Hki
3. Nykyinen asuinpaikkani

Neljä TV-ohjelmaa, joita tykkään katsella juuri nyt:

1. Pako (kohta alkaa!)
2. Täydelliset naiset
3. Voice tv. (koska en tällä hetkellä omista radiota, ja tv tarjonta on todella huono, valitsen tv:stä kanavaksi voicen, joka ei sekään häikäise musiikki tarjonnallaan. Kuinka on mahdollista että näen saman videon kolmesti saman päivän sisällä?)
4. öää.. BB, enkä häpeä sanoa sitä ääneen :)

Neljä paikkaa, jossa olen lomaillut:

1. Brasilia
2. Egypti
3. Kypros
4. Islanti

Neljä Internetsivua, joissa käyn päivittäin:

1. Style.com
2. Suosikki blogit
3. Mtv3 - uutiset ja viihde
4. MySpace

Neljä lempiruokaani:

1. Ceasar salaatti
2. Tortillat
3. Kala ja katkaravut.
4. Raejuusto ja sweet chili kastike (tätä huomaan syöväni melkein päivittäin)
+ mandariinit!

Missä haluaisin olla juuri nyt?
1. Lomalla, ihan missä vaan, kunhan pääsisi hetkeksi vain rauhoittumaan ja rentoutumaan.
2. Jossain lumen keskellä, sisällä takkatulen äärellä.
3. New Yorkissa, (matkakohdeunelma no. 1)
4. Kampaajalla

Paistaako viimeisistä vastauksista jotenkin pieni väsymys?

Ei kommentteja: